Eva Vítová to ještě není, ale nakročeno má pěkně.
Článek Čtyři árie Peckové nadchly Rudolfinum se objevil na Aktuálně.cz. Pozor, následující citace mohou být drastické.
"Dramaturgie večera byla propracována nejen nápaditě, ale též vtipně."
"Úvod se jí povedl stejně jako celý koncert, svým plným mezzosopránem rozezněla celou Dvořákovu síň a její uhrančivý dramatický hlas jakoby přikoval posluchače k sedadlům."
"... musíme uvést výkon dirigenta a pianisty Vojtěcha Spurného, který nejen že měl látku skvěle nastudovánu, ale hrál i dirigoval s láskou a zaujetím, což koncertu dodalo další rozměr..."
".. Nancy Storaceové, ... která tuto árii zpívala jakoby na rozloučenou. Pecková se v ní sice loučila jen na dobu trvání přestávky, ale i tak za svůj výkon sklidila bouřlivý potlesk."
"Nevíme, jak velké ovace sklízela Josefína, ale dá se předpokládat, že ne menší než Dagmar, které dali pražští posluchači znát, že její Pražané jí skutečně rozumějí."
"... jeho dramatičnost ... ohromila posluchače v samém závěru."
Pecková si prý koncert vychutnala, a mně se zdá, že si svůj článek, propracovaný nejen nápaditě, ale též vtipně, vychutnal i Richard Klíčník.
Mimochodem, čím to, že mi použití samotného křestního jména přijde u Josefíny neutrální, snad i normální, a u Dagmar až vulgární?
ReplyDeleteCože??
ReplyDeleteTak taky nevim..:) A Dagmar samotna znela divne uz kdyz jsem to psal.:)